Wysyłamy:

Opinie o nas:

Zobacz nasze opinie na:

Pytania i odpowiedzi

1. Czy trzeba mieć konto lub się rejestrować aby dokonać zakupu?

Nie, nie musisz się rejestrować aby złożyć zamówienie, możesz podać dane jednorazowo w celu wysyłki i obsługi zamówienia. Rejestracja jest dobrowolna i niosą się z nią korzyści, dzięki temu możesz przeglądać swoje wcześniejsze zamówienia, sprawdzać na bieżąco status zamówienia, status przesyłek oraz otrzymać kody rabatowe za zakupy. 

2. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasło do konta?

W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

3. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia możesz składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez naszą platformę lub telefonicznie w godzinach pracy naszej firmy. Korzystając z platformy wybierz produkty, które chcesz zakupić dodając je do koszyka. Następnie postępuj według podpowiedzi naszego systemu. Możesz też dowiedzieć się więcej w naszym informatorze TUTAJ

4. Ile kosztuje przesyłka?

Wysyłka kurierem kosztuje 17 zł a przy opcji za pobraniem 20 zł. Wysyłki Paczkomatowe 12 zł. Więcej na temat kosztów wysyłki znajdziesz TUTAJ

5. Dlaczego zmieniliście mi sposób wysyłki?

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany sposobu wysyłki Paczkomatem na kuriera w przypadku gdy okaże się, że spakowane produkty lub produkt ma zbyt duże gabaryty aby przesłać go Paczkomatem.

6. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak

7. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, wystarczy że zaznaczysz taką opcję. Poinformujemy Cię kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru w siedzibie naszej firmy. 

8. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak, jeżeli przesyłka jeszcze nie została wysłana, możesz zrezygnować telefonicznie lub mailowo, wystarczy podać numer zamówienia oraz wyrazić chęć rezygnacji. Zobacz jak możesz się z nami skontaktować -> KONTAKT

9. Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Po złożeniu zamówienia nie możesz sam go zmieniać, ale możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo, wystarczy, że podasz nam numer zamówienia i powiesz co chcesz w nim zmienić.

10. Czy mogę dostać fakturę VAT za zakupiony towar?

Oczywiście, wystarczy że podasz dane swojej firmy i numer NIP. Zawsze wystawiamy dokument zakupu, to od Ciebie zależy jaki wybierzesz, fakturę VAT czy paragon.

11. Czy jak złożę dwa zamówienia osobno to mogę dostać je w jednej paczce?

Jeżeli jeszcze nie wysłaliśmy Twojej przesyłki, możemy dołączyć do niej produkty z kolejnych zamówień. Oczywiście wtedy za wysyłkę płacisz tylko raz. Wystarczy że podasz w komentarzu numer poprzedniego zamówienia.

12. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Nie, nie wysyłamy towarów za granicę RP.

13. Czy mogę zwrócić zamówiony  towar?

Tak, jako konsument masz prawo w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru na jego zwrot. Możliwość ta,nie dotyczy zakupów dokonanych przez podmioty gospodarcze. Więcej o warunkach zwrotów możesz poczytać TUTAJ

14. Czy mogę wymienić zamówiony towar?

Nie, ale możesz go zwrócić i zakupić inny.

15. Ile mam czasu na dokonanie płatności?

Jeżeli nie wybrałeś opcji szybkiego przelewu online lub płatności kartą, masz 7 dni na dokonanie płatności. Po tym czasie Twoje zamówienie zostanie anulowane.

16 W jaki sposób mogę dokonać zapłaty?

Możesz wybrać jedną z kilku opcji: poprzez szybkie płatności online lub wybrać opcję płatności za pobraniem i zapłacić wygonie gotówką u kuriera. 

17. Moja paczka zaginęła, co zrobić?

Prosimy o kontakt z nami.

18. Jak mogę reklamować zakupiony towar?

Najlepiej skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, poinformujemy Cię, co masz zrobić i jaki wybrać sposób reklamacji. Lub zobacz informacje o reklamacjach TUTAJ

19. Czy moje dane osobowe są bezpieczne? 

Tak, wszelkie dane jaki nam podajesz są bezpieczne, wykorzystujemy je jedynie do celów realizacji zamówienia, zbierania opinii o zakupie oraz w ramach płatności.

20. Jak długo trzeba czekać na zakupiony towar?

Przy każdym produkcie zamieszczamy informację o czasie realizacji - jest to czas w jakim realizujemy Twoje zamówienie do momentu odbioru gotowej przesyłki przez kuriera. Teraz wszystko w rękach kuriera ;) co zazwyczaj trwa do 24 godzin. Pamiętaj że w weekendy oraz święta, my oraz firmy kurierskie nie pracujemy, zatem czas od złożenia zamówienia do odebrania towaru od kuriera może ulec wydłużeniu. Zazwyczaj łączny czas od momentu zamówienia do dostawy nie przekracza 3 dni roboczych. Zamówienia realizowane przez nasz transport firmowy realizowane są szybciej z racji na brak potrzeby wysyłki.

21. W jaki sposób mogę dokonać wyboru koloru / wersji produktu? 

Podczas składania zamówienia i podawania danych do wysyłki będziesz miał możliwość napisania komentarza do zamówienia, to odpowiedni moment aby przekazać nam, jaki wybierasz kolor, wersję etc.

22. Mam kupon rabatowy, jak go wykorzystać?

Podczas pierwszego kroku realizacji zamówienia, będziesz mógł zaznaczyć "mam kupon rabatowy", po podaniu kodu z kuponu, zostanie on automatycznie zrealizowany wraz z Twoim zamówieniem. 

23. W jakich godzinach mogę spodziewać się transportu firmowego?

Nasz transport firmowy prowadzimy od 10 do 16 i w takim czasie możesz się spodziewać dostawy. 

24. Czy mogę prosić o dostawę na konkretną godzinę?

Nie, zlecenia realizowane są zgodnie z naszą logistyką.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Dostawa na terenie miasta Wrocław) już od 200,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl